Narrative Techniken:Main: Unterschied zwischen den Versionen
Aus Kallimachos
| Zeile 34: | Zeile 34: | ||
=Materialien= | =Materialien= | ||
==Vorträge und Aufsätze== | ==Vorträge und Aufsätze== | ||
* Lena Hettinger, Fotis Jannidis, Isabella Reger, Andreas Hotho: Significance Testing for the Classification of Literary Subgenres. DH conference, Krakow 2016. | |||
* Stefan Evert, Fotis Jannidis, Thomas Proisl, Isabella Reger, Thorsten Vitt, Christof Schöch, Steffen Pielström: Outliers or Key Profiles? Understanding Distance Measures for Authorship Attribution. DH conference, Krakow 2016. | |||
*Stefan Evert, Thomas Proisl, Christof Schöch, Fotis Jannidis, Steffen Pielström, Isabella Reger, Thorsten Vitt: Burrows' Delta verstehen. Sektionsbeitrag auf der DHd-Tagung 2016, Leipzig. | *Stefan Evert, Thomas Proisl, Christof Schöch, Fotis Jannidis, Steffen Pielström, Isabella Reger, Thorsten Vitt: Burrows' Delta verstehen. Sektionsbeitrag auf der DHd-Tagung 2016, Leipzig. | ||
| Zeile 44: | Zeile 48: | ||
*Lena Hettinger, Martin Becker, Isabella Reger, Fotis Jannidis, Andreas Hotho: Genre Classification on German Novels. 12th International Workshop on Text-based Information Retrieval, Valéncia, 2015. [http://www.uni-weimar.de/medien/webis/events/tir-15/tir15-papers-final/Hettinger2015-tir-paper.pdf Download] | *Lena Hettinger, Martin Becker, Isabella Reger, Fotis Jannidis, Andreas Hotho: Genre Classification on German Novels. 12th International Workshop on Text-based Information Retrieval, Valéncia, 2015. [http://www.uni-weimar.de/medien/webis/events/tir-15/tir15-papers-final/Hettinger2015-tir-paper.pdf Download] | ||
*Fotis Jannidis, Steffen Pielström, Christof Schöch, Thorsten Vitt: Improving Burrows' Delta: An empirical evaluation of text distance measures. DH conference, Sydney 2015. | *Fotis Jannidis, Steffen Pielström, Christof Schöch, Thorsten Vitt: Improving Burrows' Delta: An empirical evaluation of text distance measures. DH conference, Sydney 2015. <!--Nicht im Rahmen von Kallimachos--> | ||
<!-- | |||
<!-- | <!-- | ||